Mercedes-Benz. A szenvedély hatalma.
O=| Menü |=O
 
O=| Háttérképek |=O
 
O=| Mercedes |=O
 
O=| Mercedes Tuning |=O
 
¤ A Class ¤
 
¤ B Class ¤
 
¤ C Class ¤
 
¤ C112 ¤
 
¤ CL CLass ¤
 
¤ CLK Class ¤
 
¤ CLS Class ¤
 
¤ E Class ¤
 
¤ F Class ¤
 
¤ SLR CLass ¤
 
¤ R Class ¤
 
¤ The Mojave ¤
 
¤ G CLass ¤
 
¤ GL CLass ¤
 
¤ ML Class ¤
 
¤ S Class ¤
 
¤ SL CLass ¤
 
¤ SLA Class ¤
 
¤ SLK CLass ¤
 
¤ New C Class ¤
 
¤ Ocean Drive ¤
 
¤ Recy ¤
 
O=| Videók |=O
 
¤ SLS ¤
 
.: AUDI & BMW Videók ->
 
¤ CL 600 ¤
 
OO=| Link Effekt |=OO
 
O=| Nézzük az átlagot ! |=O
Indulás: 2006-04-28
 
Cinema Store
Cinema TopSites
 
Betűtípusok
 
Új indulás
Újra akarom indítani az oldalt, de ez valamitől függ!
Van-e annyi érdeklődő, aki miatt érdemes újraindítani az oldalt?

Igen.
Nem.
Lehet.
Érdemes tovább fejleszteni.
Csináldd, hogy ne unatkozz!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
.: Friss Hírek ->
.: Friss Hírek -> : Lehullt a lepel: Mercedes C-osztály és Smart ForTwo 2007

Lehullt a lepel: Mercedes C-osztály és Smart ForTwo 2007

A5  2006.11.02. 08:39

Jövő márciustól két régi-új modellel bővíti kínálatát a Mercedes: az új C-osztállyal és a Smart ForTwo következő generációjával. Mindkettő nagy sikerre számíthat.

Teljesen megújult belsővel és külsővel kezdi meg legújabbkori karrierjét 2007 tavaszától a Mercedes C-osztály. A stuttgartiak jól bevált receptet követtek, ha le akarnánk egyszerűsíteni a dolgot, azt mondhatnánk, hogy tulajdonképpen lekicsinyítették az aktuális S-osztályt. Az auto motor und sport információi szerint a 4,58 méter hosszú limuzin le sem tagadhatná, hogy rokonságban áll a Mercedes zászlóshajójával, ugyanis oldalról és hátulról kísérteties hasonlóságot mutat a két jármű. A tervezők egyedül az autó elejénél engedték szabadjára a fantáziájukat, de persze csak mértékkel: az S-osztály visszafogott, elegáns orrészéhez képest itt egy kifejezetten vad, agresszív tekintettel találja magát szembe az, aki az autó elé áll. Ez leginkább a fényszóróknak köszönhető, amelyek a CL-hez hasonlóan jóval laposabbak. (A kinézetre agresszív orrész persze a gyalogosok védelmének szem előtt tartásával készült, ezért lejt olyan határozottan.) A karosszéria amúgy nagyon egységes és szép, az egyenes élek nyugodt felületeken haladnak végig, nem váltogatják egymást homorú és domború részek, mint az az új BMW-k esetében jellemző. Az autó jellege így inkább az elegáns felé tolódik el, de kétségtelenül jóval sportosabb, mint az elődmodell. A dinamikus formával a gyárnak az a célja, hogy a fiatalabbak számára is vonzóvá tegye a márkát, hiszen jelenleg a vásárlók átlagéletkora 53 év!

 Azt ígérik nem lesz szűkős
Azt ígérik nem lesz szűkős
Az, hogy az autó jóval kisebb, mint az S-osztály, még nem jelenti azt, hogy szűkös is lenne. Az újdonság minden dimenziójában megnövekedett az elődhöz képest (Hosszában 5 centit, magasságban 2-t, szélességben pedig 4-et), így az utastér négy felnőttnek igazán kényelmes. A csomagoknak is több hely jut, immár 475 liter. A belső tér szintén modern és klasszikus elegye, amit fabetétekkel tehetünk otthonosabbá, vagy alumíniumbetétekkel sportosabbá. A krómkeretes műszerfalon két nagyobb óra mutatja a sebességet és a fordulatszámot, míg a két kisebb a benzinszintről és a motor hőfokáról tájékoztat. Felárért kérhetünk a középkonzol tetejére egy nagyméretű színes kijelzőt is, ami a különböző funkciók (CD-s rádió, klíma, stb.) állításán túl navigációs rendszerként is funkcionálhat. A nagyobb márkatársaktól is érkezik ez-az az extralistára, kapható lesz például a Pre-Safe rendszer (ami az esetleges baleset előtt ideális helyzetbe állítja az üléseket, megfeszíti a biztonsági öveket és bezárja az ablakokat), valamint az E-osztályban bemutatkozott ILS, az intelligens fényszórórendszer. Ez a rendszer a bi-xenon fényszórókhoz csatlakozva képes az adott útviszonyokhoz állítani a világítást.

A limuzin és a szeptembertől elérhető kombi esetében is a benzines kínálatban a C 180-as modell lesz a belépő, 156 lóerővel és 230 Nm-rel, míg dízelfronton a C 200 CDI 136 lóereje és 300 Nm-es nyomatéka jelenti az alapot. A további benzines kínálat: C 200 (184 Le, 250 Nm); majd a V6-osok C 230 (204 Le, 245 Nm), C 280 (231 Le, 300 Nm) és C 350 (272 Le, 350 Nm). A dízelpalettát a következő modellek alkotját: C 220 CDI (170 Le, 400 Nm) és C 320 CDI (225 Le, 510 Nm). Alapesetben minden modellhez hatfokozatú manuális váltó jár, míg a négyhengeresekhez extraként hatfokozotatú, a V6-osokhoz pedig hétfokozatú automata is rendelhető lesz. Most először már a V6-os dízelből is készül összkerék-meghajtású változat is. Később érkezik még a C 63 AMG is, amely egy 6,2-es V8-ast kap. Az általa leadott 450 lóerővel és 600 Nm-rel kiváló ellenfél lesz a BMW M3-asnak is.

 Smart facelift
Smart facelift
A legújabb Smart ForTwo ezzel szemben teljesen más erényekkel rendelkezik, a kis méretekkel rendelkező kétüléses ugyanis a világ legalacsonyabb szén-dioxid kibocsátású autója (megelőzve a hibrid Toyota Prius-t is). A generáció váltás során azért a ForTwo sem kerülhette el a növekedést, összesen 18 cm-t szedett fel hosszban. A 18 centi egyenletesen oszlik el a két tengely között, valamint az autó elején és hátulján, megnövelve ezzel a túlnyúlásokat, amire a nagyobb biztonság miatt volt szükség. Mivel a típus még a modellciklus végén is jól fogy, a külsőhöz csak mértékkel nyúltak hozzá a mérnökök. Megváltozott a szélvédő formája, újak a fényszórók és a visszapillantó tükrök, átrajzolták a hűtőrácsot, és az eddig függőleges kilincseket vízszintesre cserélték.

 Érdekes belső
Érdekes belső
Belül a műszerfal nagyon letisztult, az egyszerű formák dominálnak, azonnal könnyen el lehet rajta igazodni. Újítottak a motorok terén is, és bár maradt a három henger, a 0,7 literes blokkot a Mitsubishi 1 literes erőforrására cserélték. A legnagyobb teljesítmény ezentúl 70 lóerő lesz, ami a turbós változatban 90-re növekszik. A dízel változat 0,8 literes lökettérfogata nem változott, viszont erősebb és takarékosabb lett a régi motornál. Az ígéretek szerint tovább javul a vezetési élmény, hála a ForFour-ból átvett ötfokozatú szekvenciális váltónak, ami opcionálisan a kormányról is vezérelhető. Az elődnél nem csak komfortosabb, de agilisabb viselkedés az új futóműnek és a megnövelt rugóutaknak köszönhető. Az új Smart németországi alapára 9500 euró (kb. 2,5 millió forint) körül lesz, ami magában foglalja az ESP-t és a vészfékasszisztenst is - a kabrió változat ennél valamivel drágább lesz. Hazai ár csak a premier után várható.

 
O=| Bejelentkezés |=O
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
O=| Írj valamit! |=O
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
O=| Társ Linkek |=O
 
O=| Egy kis más |=O
 
O=| Smart |=O
 
O=| Bölcsességek |=O
 
: AUDI ->
 
AUDI & BMW
 
.: BMW ->
 
¤ 1-es Széria ¤
 
¤ 3-as Széria ¤
 
¤ 5-ös Széria ¤
 
¤ 6-os Széria ¤
 
¤ 7-es Széria ¤
 
¤ M-es Széria ¤
 
¤ X3 ¤
 
¤ X5 ¤
 
¤ Z4 ¤
 
¤ Z3 ¤
 
¤ Z8 ¤
 
¤ Z9 ¤
 
¤ A3 ¤
 
¤ A4 ¤
 
¤ A6 ¤
 
¤ A8 ¤
 
¤ S3 ¤
 
¤ S4 ¤
 
¤ S6 ¤
 
¤ S8 ¤
 
¤ RS4 ¤
 
¤ Q7 ¤
 
¤ Allroad ¤
 
¤ TT ¤
 
¤ R8 ¤
 
¤ Nuvolari ¤
 
¤ Roadjet ¤
 
¤ Shooting Brake ¤
 
¤ AS6 ¤
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros